återigen måndag

Publicerad 2008-01-21 21:39:15 i Allmänt,

image247
jag svankar så min rumpa ser inte ut så!!!!!!


nu har jag ätit mat dushat och tagit en promenad med Rille, väldigt skönt, tog ca 30 min.
imorgon är det samma visa igen, 0545 älvjsö!
hoppas på regn men ändå inte.
det kan bli mycket kortspel då ;)
träning på kvällen kommer vara hela färdig men jag åker till mamma efteråt, för jag ska till skolan på onsdag och torsdag, här ligger folk och sypr mer mera. vill inte bli sjuk igen.
om ni spanar in www.laget.se/hg24 sen bilder få finns det massa bilder från lägret :)
snart dax att sova, har ingen film jag kan kolla på jätte tråkigt, men jag får somna utan film i dag med.
måste packa min lilla pag bara sen är det sängtime.

ont i huvudet, vet ej vad det kan bero på, förmodligen alla spränggaser eftersom det var ett tag sen man hade det omkring dig. det försvinner i morgon hoppas jag på :)

saknar min vän www.pekis.webblogg.se!!!
image248
vattenrkgi på lägret , henkes namnsdag!

/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela