DANIEL LARSSON!!

Publicerad 2008-01-26 18:53:11 i Allmänt,

DANIEL LARSSON!!! vilken hjälte, höll nollan och DIF vann med 6-0 mot LHC. ALLTID OAVSETT FÖREVIGT DJURGÅRDEN!!!!!
sjukt god lunch fick vi, tony och jag pekis satt och åt tillsamman mycket mycket mysigt efter det när matchen började gick jag till linus och hans vänner.

matchen i går gick lite sämre andreas förlorade med 3-2 med 1 min kvar ca. tråkigt tråkigt,
nu ska jag byta om och bege mig till rillan och kolla på götakanal :D


pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela