:)

Publicerad 2008-01-08 12:34:04 i Allmänt,

jag har en vän som tycker jag är konstig, för att jag skippar skolan i dag och  ikväll ska jag på träningen.
nu ska jag förklara petra!
jag är huvudtränare i hammarbygymnasternas grupp 24!
HUVUDTRÄNARE, menas med att jag har ansvar för en trupp tjejer i olika åldrar. har 4 hjälp tränare men dom har ingen grund kurs eller något som jag har. jag är så illa tvungen att vara  på träningarna vare sig jag är sjuk eller inte. kan låna in en tränare från föreningen men dom har ingen aning om hur mina gymnaster är.
och jag måste absolut vara närvarande på terminens första träning eftersom det kommer nya gymnaster idag.
din dumma gris!
www.laget.se/hg24

nyss varit och handlat med mamma, ska snart äta ostoch skink paj. sen ta en dusha och peppa mig själv till träningen. sen bege mig till skärholmen för att möta gabbi..

pusss

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-01-09 10:54:05

Är du fortfarande sjuk??

Bio snart va? O kebab vill jag ha! Hehe...Hungrig, snart är det lunch.. Ska till Stockholms katthem om ett par dagar och kolla på en katt som behöver ett hem. Han är såååå sööööt!!!!! :) Gå in o kolla! www.katthemmet.nu han heter Gusten. Jag är helt kär! :) Fabri kommer om tre veckor... Det blir bra det här! KRAAAAAAAAAAAAAAAM & Puss

Postat av: carro

Publicerad 2008-01-09 14:26:28

gud va fin han var, när köper du honom då?
jag är på god vad nu att bli frisk jag är bara snorig nu. när ska vi ta kebaben dåå?!
ikväll? imorgon?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela