fick ingen tid

Publicerad 2008-01-14 12:26:13 i Allmänt,

... fick ingen tid hos läkaren i dag. utan ska dit i morgon mellan 8-10 för öppen mottagning för hosta.
är jag där 8 så kanske jag till och med hinner till skolan :)
jag är sjukt hungrig, finns inget att äta, fanns kokosbollar i frysen (!) varför vet jag ej, kanske ska göra lite ravioli eller typ svampsoppa.
jag har ont i näsan, jävla sår asså!

andreas min lille plutt har ont, i bröstkorgen. hoppas det går över!
stackars!

nu ska jag nog få i mig ngt att äta, sen ska jag göra svenska uppgiften, "team uppgift"
jag tror jag tog hur hundra komuniserar!
vet ej har slarvat bort pappret så jag får väll fixa det där på ngt sätt.
haha ska vara duktig att plugga lite, sen kanske man ta en promenad och hälsar på mammas man uppep å tullingeberg för han är där och jobbar :)
hahaha kanske smörar till mig en hamburger tallrik :)

pussisss / QWINNAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela