freeeeedag

Publicerad 2008-01-11 11:38:58 i Allmänt,

godmorgon, snorig fortfaranade, men det är mest blod som kommer ur näsan.
har nyss varit och handlat med mamma i vårberg.
ska på andreas hockey i kväll i norrtälje. andreas ska stå heja heja heja!
vi hoppas att han håller nollan i dag igen och attt dom vinner.
cosmonova igår : somnade efter ca 30 min ,  mådde illa men det var grymt att se film där igen.
allmänt sliten somnade på bussen hem också,
sen när jag kom hem sov jag i soffan hela kvällen!
tog lite hosmedicin med morfin i sen gick jag och la mig vid halv 10 10.
pratade lite med andreas och sen somnade jag vaknade halv 6 låg och vred och vände mig för jag var kissnödig.
somnade om till halv 10 gick upp sen åt jag lite. nu sitter jag här!

imorgon har jag träning 9-12 i enskedehallen, ska bli härligt!!

pussisss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela