götakanal

Publicerad 2008-01-26 22:22:18 i Allmänt,

kom nyss hem från rillan, har kollat på götakanan :D
så jävla bra film,
ja matchen i går i östervåla var ju inte den bästa jag sett....
lång väg att komma dit, sen helt värdelösa perioder med slarv.. :/ men men
sånt är livet, men matchn i dag gick bra,
6-0 som sagt, men som nybbe säger,
"när VHC förlorar vinner DIF"
så sant!
imorgon har jag planerat att jag ska städa mitt rum ser ut som ett HELVETE!
nästa helg är det görakanal igen på lördag ska ta med ngn polare till rillan och spela spel och kolla på GK.

image250
Bild: www.jarnkaminerna.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela