host host!

Publicerad 2008-01-04 08:55:57 i Allmänt,

ursh, fyfan hela jävla natten har jag hostat och snorat, har sovit ca 4 timmar i natt inte mer.
kollat på klockan hela tiden för att se om jag sovit ngt men nej, när klockan ringde däremot då blev jag jätte trött.
jag hostar konstant, snart har jag hostat upp mig lungorna...
känner skönt att jobba i dag, nyser och hostar! hoppas det är lite folk idag!

ensam hemma i helgen, buurr.
sover nog borta, vill inte vara ensam hemma.


image216
jag i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela