i love gymnastik

Publicerad 2008-01-02 13:05:27 i Allmänt,

kollade på min gamla förenings hemsida på kort när jag tränade gymnastik, gud vad jag saknar dessa tjejer.
man ser deras glädje hela tiden,
lite bilder kan vi allt visa :D
bilderna är från 2004

image210
jag i världens snyggaste flickis;) hahahahhahahah
image211
jag klarade av att göra salto, sjukt jävla ful, men jag klarade det då!
image212
jag i flyver, lite pikad men va fan ! :)
image213
låg frivolt,
image214
jag och gabbi inringade, vårat riktigt roliga fristående!
image215
jag längst bak tiill vänster gabbi mitten ragen med armarna högt upp :)

jag saknar det varje dag, att ha ngt att syselsätta mig själv med, men eftersom min kropp inte orkar har jag mina älskade gymnaster, dom är mitt allt under terminerna. vill aldrig lämna er tjejer. ni är kanooooon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela