kanon plugg

Publicerad 2008-01-16 18:00:04 i Allmänt,

jag har gjort klart svenskan tror jag iallafall, gjort det som står på pappret jätte slarvigt men iallafall så har jag gjort det. vi har inte word på min dator eftersom allt försvinner när den är inne på service så kan jag inte skriva in det där så jag fick lov att ta papper och skriva på trött i handen är jag också.
nu ska jag bara fixa samhälls provet i morgon ska först lämna våran diskmasin som tydligen gick sönder nyss så pappa har varit och köpt en ny, trillingarna fick BUZZ spelat till PS2 idag, dom var jätte glada.........

nu ska  jag går ner med min mat, hare bra heeej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela