lill lördag

Publicerad 2008-01-09 14:39:11 i Allmänt,

seg dag i skolan, kom till skolan vid 8, jag danne och oscar gjorde sällskap från älvsjö och karlberg.
när vi väll kommer in i klassrummet på byggården 

så börjar men lärare direkt hacka på mig, som vanligt.
blir lagom irriterad så det har jag varit hela dagen.
satt och lyssnade på honom i ex antal timmar sen fick vi rast. fick inget ut av den lektionen heller.
efter rasten somnade jag på min halsduk. snarkade gjorde jag tydligen också,
fick samt en snopp ritad på handen av söta lilla andreas och jocke!
väldigt fin, lunch efter det, FISK!! inte uppskattat från min sida idag iallafall.
träffa jossan och veronica tog en pratstund med dom sen gick jag till sammhälls lektionen.
somnade på den också. sjukt trött idag. men fick med alla antecknignaar iallafall.

hade tänkt att hänga med nybbe i kväll men han är i jimo och hjäper hans målvaktstränare med deras alagsmålvakter typ..

känner mig bättre i dag, men det är ännu inte bra. känner mig almänt bitter också,
ska nog kolla lite på tv somna till det och vänta på middagen.
efter middagen vet jag itne vad som händer,
ska ringa lena hon ville ju äta kebab med mig, ska kolla om det kanske blir i kväll.

imorgon ska min klass (bp2e) sen bp2d och lärling 2 an till naturhistoriska och kolla på cosmo nova!
mums, känner mig jätte taggad, vi ska kolla på ngn jävla flodfilm, greaat!
iof kl 12 så det är sovmorgon men ändåååå!!!

hare bra!
image220

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela