lördag

Publicerad 2008-01-05 10:27:50 i Allmänt,

igår jobbade jag, gick hem för jag fick lite feber och dom vill einte bli sjuka.
då tog jag bussen till andreas och sov i hans soffa lite medans han sov i sin säng och hans pappa vek tävtt.
sen åt vi lite mat sen begav vi oss till spånga, för andreas hade match.
matchen vanns av värmdö med 3-5,
i spånga spelade jocke nr 22, min klasskompis.
efter matchen åkte vi hem till mig, ville inte sova ensam så vi köpte 2 filmer och åt popcorn
vaknade för ett tag sen andreas har åkte till träningen, stackarn ska träna utomhus i dag hahahah !
ska snart träffa linus för att han ska få min biljett till DIF-luleå,
det ska bli en liten middag här i kväll,  vet ej vilka som kommer ännu, men andreas, Lars och putte kommer iallafall.

uppdaterar med senare!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-01-05 11:34:27

Får vi komma också???????? Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela