lördag

Publicerad 2008-01-12 13:10:18 i Allmänt,

träningen gick bra, kul att vara i en annan hall. sen har jag ju mina funderingar om hur det ska gå...
läger nästa helg. kommer bli kanooooon :)
gud va kul vi ska ha :D

nu är jag hemma hos mamma väntar på att dom ska komma hem, och att anderas kommer så ska han dricka lite kaffe och sen ska jag nog äte middag hemma sen ska jag till andreas och kolla på film .
vi ska ha en myskväll för han har match i morgon :)
heja hej borta emot gnesta,

pusssiss!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-01-12 13:19:52

Men du Carro. Ena sekunden skriver du skit i min blogg och andra vill du ha lösen till min privatablogg? jag förstår inte riktigt. ?

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-01-12 13:26:59

Jo fast våran vänskap har ju inte direkt varit den bästa, och vi båda har nog snackat skit. Men jag vet att de var nån gång som du skrev ngt taskigt. Och de roliga är att du säger att du vill vara min vän och sen börjar vi ändå bråka. men skitsamma!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-01-12 13:34:16

Nej såklart de inte bara är ditt fel. men både du och vet att du har snackat skit. Men vem vet, du kanske har mognat :)..

Om du ger mig din mejladress så skickar jag den där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela