måndag

Publicerad 2008-01-14 10:03:51 i Allmänt,

hemma idag för jag ska till VC, dom ska återkomma vid halv 12 (!) (!) när jag ska komma dit.
mm jätte kul lixom, snorig som fan, det går inte att förklara, klumpigt ;)
nu har jag fått all info om lägret på lördag, kanoon :D
vi ska ha dubbelt så roligt som vi hade förra året,
image222
ska dusha snart och ta ngt att äta, sen är det bara att vänta på denna VC att ringa,
Moa min lillesyster är hemma och är sjuk hon med, kommer aldrig att bli frisk känner jag.


nu ska jag göra ngt åt min dag tror jag!
 
pusssss

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-01-14 10:49:34

Hör av dig när du varit hos läkaren. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela