måndag

Publicerad 2008-01-21 17:04:29 i Allmänt,

helgen var underbar, lite trött och ont i hvuudet men med 104 gymnaster är det inte så konstigt att man är trött,.
massa god mat och roliga volter.

första dagen på andra praktik perioden och det REGNADE i säkert 2 timmar i morse, men sen var det uppehålla nästan hela dagen, världens smäll fick vi till ska se om jag får in den från mobilen på datorn så lägger jag upp den .
jätte trevlig lärling som har börjat på företaget, kul att träffa johan igen och roligt att jobba :)

lite bilder från lägret :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-01-21 18:00:26

Det satt bra med understället i dag va? Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela