ni är utmanade

Publicerad 2008-01-16 19:53:05 i Allmänt,

Här är reglerna;

1. Länka till den som utmanat dig.

2. Berätta 7 sanningar om dig själv.

3. Berätta 7 lögner om dig själv

4. Utmana 4 personer i slutet av ditt inlägg.

5. Lämna ett meddelande till dom fyra du utmanar.





1.

Kusin Anneli


2.

* Jag ska bli bergsprängare

* Jag är otroligt lat

* Jag är rolig

* Jag är internetberoende

* Jag har humörsvängningar
* Jag är tuff

* Jag är coolast på blogg.se


3.

* Jag sover till 3 på dagarna
* Jag är över 2 meter lång

* Jag har pojkvän

* Leker med Barbie
* Jag älskar oliver

* Mitt rum är alltid städat

* Jag snusar

4.

* Pekis

* Denice

* Syster
* Faster

5.
Nu är ni utmanade, så kom igen. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela