onsdag

Publicerad 2008-01-23 16:53:22 i Allmänt,

hello, praktiken i går  var SVINkall höll på att frysa ihjäl.
träningen gick också bra men inte så focuserad!!
idag var facket och pratade med våran klass och det gick snabbt och var tråkigt,
efter det satte jag mig med berg3orna och pratade, anders min förra kille kom och hämtade mig i skolan och vi åkte till hans nya lägenhet, det var ca ett halvår sen jag träffade honom, det var jätte roligt, men ändå skumt.
ni är jag hemma och ska snart till mormor och morfar för mormor fyller år i dag! !
GRATTIS MORMOR, imorgon ska vi ha HETA ARBETEN i skolan och slutar halv 4 (?) FYFAN!

ska äta nu!

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela