onsdag

Publicerad 2008-01-23 20:43:38 i Allmänt,

nu har vi varit hos mormor och morfar, jätte mysigt.
vi ät jätte god tårta och pratade massor :D
idag på bussen träffade jag massa folk eller massa och massa 3 st jag kände,
helt sjukt, först kliver Greggan på vid segeltorps industiri, i fruängen kliver oscar på, vid kämpttorpsskolan kliver Bohman på! haha helt sjukt,
Greggan - "Carro hur kan du prata så mycket på morgonen?"
Carro -"Annars somnar jag och det vore synd!"

haha
0820 börjar jag i morgon måste alltså åka hemmifrån kl 0703, men det är ingen fara.
vi ska ha HETA ARBETEN vet ej vad det innebär men vi ska få andvända brandsläkare ialla fall :D



mamma håller på att tvätta mina arbetskläder, en sån jävla hjälte, nu är dom lite rena iallafall i morgon,
nu kan jag sitta ner på tåget i morgon, underbart!

min pappa och hans fru firar 2 årig bröllopsdag i dag, GRATTIS.........

jag har inte träffatmin bästa vän på snart en vecka, saknar honom mycket mycket.
men vi ska ses påfredag har nog bestämt mig att jag åker med till östervåla iallafall.
hur pinsamt och jobbigt det känns ;) hahaha


snart börjar "jersey gril" på 3an och den ska jag kolla på,
den är så sjukt jävla bra...


pusspussspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela