papper

Publicerad 2008-01-14 13:45:40 i Allmänt,

image223
sitter och pluggar för fullt, dessa papper har jag fått (det är inte alla papper) från min berg och anläggningslärare, pierre. jag har läst varje blad i dessa häften mer än 1 gång. folk kan nu inte klaga på att jag inte har pluggat. jag har fått MVG på alla min prov inom mitt yrke.
dessvärre är det väll i de andra ämena, svenskan går det bra i, måste jag till och med själv erkänna. men om vi kolla på Naturkunskap haha! jag vill inte ens veta jag jag fick :)
inget att hurra för iallafall, eller bara om jag får ett G som jag aldrig tror på!
jag pluggar ofta men inte länge, sen har jag en bok på 300 sidor + "modern bergspränings teknik" som jag har läst också!
jag känner mig duktig när jag såg alla dessa papper och vet att jag har gjort dom!
ännu bättre är att jag sparar dessa papper så jag kan gå tillbax ngn gång och kolla om jag undrar :)

nu ska jag fortsätta plugga, ska göra
* Platsansökan
* CV
* Meritförtäcking
* Mitt framtida yrke!
ska vara inlämnat på fredag.
GOOD LUCK CARRO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela