plugg........

Publicerad 2008-01-16 16:11:13 i Allmänt,

samhällsprov imorgon =O ILLA, jävligt illa för jag kommer till skolan efter att ha varit sjuk och får ett papper i handen med massa frågor detta ska du kunna i morgon säger hon..
fick samt ett papper av min svenska lärare där det var massa saker jag skulle göra, tex.
platsansökan CV om mitt framtida yrke med mera. helt sjäukt och det ska vara inne  på fredag....
känner mig DÖD nu!!!


ursh!
praktiken gällande måndag, högsta hönset ringde mig i morse och sa att jag får vara med johan iallafall, ute vid nacka trä med 4 st andra det är ett storjobb tydligen. men men det ska bli kul iallafall.
kallt och blött för detta väder skulle tydligen hålla i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela