Saw 4

Publicerad 2008-01-13 10:12:40 i Allmänt,

efter vi var och fikade hos mamma åkte vi hem till andreas, fick super god middag ovh hans kusin Natta var där med Mano, efter ett tag kom lillebror Fredde hem med sin flickvän jessie, vi satte på saw 4 och andreas kramphll i min hand ;)
och så äcklig var den inte, hahaa !

vaknade helt stopp i näsan snöt mig och nu är jag helt blodig i stället vet ej när detta ska sluta..

ska äta lite frukost sen ska jag dusha sen ska jag upp till andreas för vi ska på hockey i dag igen.
borta match emot gnesta!
heja värmdö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela