snart sussa

Publicerad 2008-01-17 22:36:17 i Allmänt,

snart daxatt sova, en tjej skrev till mig och hennes snikare till vän ville ha en blinddejt med mig, men han vet ju redan hur jag ser ut då är det ju ingen blinddejt haha :D sweet!
haha kanske ska gå iallafall och se, kanske är en riktig heting. kan uppdatera när jag träffat dom. hahaha
lite skumt, vågat och läskigt. får se hur jag gör...
jag har suttit på mitt feta arsle för länge nu så jag måste upp och röra miglite, typ kissa känner jag nu.
sen typ tvätta mig i ansiktet för att sen kunna sova.

missade efterlyst men det kanske var bäst så. så slipper jag ligga och spänna mig hela natten för att det kanske händer utan för migg hus eller ngt.

känner mig ensam, behöver kärleken.
vet ej hur eller när jag hittar den och det kommer nog ta tid.
vill ha ngn att mysa med i mörkret lixom.
vakna upp bredvid en söt lite grabb och bara liggaoch mysa.

andreas ska stå i morgon, glöms som han är glömde han bort det ända jag bad honom komma ihåg ;) hahah
men vi löser det i morgon sööt :)

GOD NATT// image236

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-01-18 07:31:06

de e ju du...haha

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-01-18 08:59:12

Det är klart att du ska träffa killen, han kanske är ett riktigt kap!!!
Kram Y

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela