snö och näsblod

Publicerad 2008-01-03 09:38:14 i Allmänt,

jag har blödigt näsblod hela jävla natten, sovit har jag knappt gjort heller.
 jag sov så jävla mycket på dagen så jag somnade väll vid ca 11.30 vaknade vid 3 klar vaken
somnade om efter ett tag vaknade vid 5 sen vid halv 7, jag har nog andvändigt en hel toarulle i natt.
smakar blod i munnen och det vägrar sluta.
men när jag vaknade blev jag iallafall sjukt glad!
heeeeeeela min tomt är full med snöö
kollade även på flottsbros hemsida där är det också snööö :*)
jag är glad i dag iallafall, känner mig inte shjuk men jag vet att jag är det iallafall.,
jag hotar fortfarande men har ingen feber!

ska nog ta en promenad i dag tror jag. musigt med all snö =)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela