sovsällskap, nackkyssar och värme

Publicerad 2008-01-18 09:42:06 i Allmänt,

godmorgon, sova rätt bra i natt vaknade meed ont i ryggen och snorig,
vaknade av att jag fick ett sms "HEJ KEXET!" haha Tack Linus, godmorgon på dig !
ikväll är det hockey och Lena ska få träffa andreas första gången nu!
ska bli kul, och andreas kommer ta allllaaa puckar :)
för han är så jävla bra
han finns alltid och talar alltid om för mig om det är ngt som har hänt.
kan inte beskriva med ord för ngn hur mycket han betyder för mig.
"Ingen av oss vet hur mycket vi betyderför varandra" sa andreas igår kväll
han vet att jag älskar honom otroligt mycket och han vet hur mycket jag uppskattar honom :)

nu ska jag klä på mig och sen handla lite med mamma sen åker jag till pappa packar och sen träffa lena och kolla på VHC mot salem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela