stävholmen

Publicerad 2008-01-17 16:36:23 i Allmänt,

nu är jag hos mamma, kommer stanna här över natten, är ledig i morgon ska på hockey senare på kvällen
ska sova ut i morgon, sen hem och packa lite tills på lördag så sover jag hos mamma fredag till lördag med.

provet i skolan gick --- hahahaha fyfan glömde bort det mesta snabbt. presic kollat påalla papper och när läxförhöret kom hade jag glömt allt :)

Lena ska med på andreas match i morgon :) kuuul
hoppas han får så och att dom vinner : D


mamma lagar mat :) MUUMS :D

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela