tisdag

Publicerad 2008-01-15 11:58:24 i Allmänt,

var hos läkaren, inget fel på mig, men stannade ändå hemma, vet vad jag ska göra i svenskan och idrotten kan jag ändå inte vara med på idag. och inte på torsdag heller. så jag passar på att planera för lägret istället.
nu ska jag ta det lugnt några timmar sen ska jag möta gabbi i skärholmen.
kollar på barnprogram just nu och ska nog göra det ett tag till.
nu har jag bestämmt vilka som ska sova med varandra på lägret nu är det bara vad vi ska göra på de olika redskapen som är nästa steg.

pusss / qwinnah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela