tisdag

Publicerad 2008-01-15 22:56:13 i Allmänt,

träningen gick bra, haha efteråt hade jag det great med. haha
drev om kring i kärrtorp och tog en promenad till blåsut med sandra henke gabbi stefan.
sen kom jag hem för ett tag se, missade mitt program jag skulle se "i huvudet påcaroline gynning" skit också.
men jag laddar ner den sen.
nästan alla klart inför lägret nu, planerat hur gymnasterna åker dit, men inte jag själv:)
hahaha har massa foton jag ska lägga ut sen också, på våran hemsida. laget.se/hg24
kommer bli kanon.
onti näsan igen,det försvann för ett tag sen, men kom nu tillbax senare på kvällen.
börjar kl 10 i morgon och det är jävligt skönt för jag pallar inte åka hemifrån vid 07 i morgon för att vara i skolan vid 0820BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

det blåser som ett as, låter som att fönstrena ska blåsa in,buuurrrrh!

Värmdö förlorade i dag :( men andreas stod inte så det var inte så konstigt.
skulle han stott skulle dom vunnit det sa han till och med själv och jag sa det till honom också!
andreas är bäst!
DIF förlorade i går också, 0-3 fan också.
ngt skumt är det påhemmais, måste fixas, den 26 vinner DIF och det ska vara stort då är jag där och heja på dom hela förmiddagen.
är bjuden på lunch inträde, får samt träffa spelarna och tränare när dom ska inerljuvas utav massa olika människor! ska bli jätte roligt, pekis ska också dit, och kanske Tony !!! haha
mjaaaou !

eller vad säger du pekis!?

nu ska jag prata lite med max sen ska jag nog sova ska upp kl 8 imorgon.
ska ta lite hostmedecin med morffin i så jag sover gott och inte hostar, men så jävla lockande är den inte för den är inte mysig att svälja.. så tjock och ja....

pusspuss/ QWINNAH

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-01-16 11:18:53

Du är utmanad ;P Kolla min blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela