Torsdag

Publicerad 2008-01-17 08:44:06 i Allmänt,

godmorgon, snart ska jag börja gå mot pendeltåget, har inte ens kollat när jag ska åka men jag har snart gjort det i 2 år så jag åker när jag känner för det, kommer iallafall alltid för tidigt.
men ca en timme innan bör jag åka för annars kommer jag försent.
DAGENS SCHEMA!:
10,00 Svenska B 11,30
12,15 Samhälls A (PROV) 13,45
14,10 IDROTT A 15,00

3 lektioner, svenska A är nu äntligen avklarat, vi får betyg i det vilken vecka som helst.
idrott B har jag också avklarat, så det är kanooon.  bara A kusren i Idrott (svinlätt) (A)
kvar att fixa men det är ingen problem.
sen svenska B, (BURRH)

sängen är bäddad och barnen här hostar i kapp. jag får inte bli sjuk i gen, då är jag körd. för vi har ingen praktik alls denna månad typ
måndag-tisdag nästa vecka är jag ute på praktik
onsdag och torsdag är vi i skolan
ons. facket SEKO kommer och ska prata med oss
tors. Heta arbeten kursen ska vi få.
fredag praktik.
sen har vi 2 veckor till sen ska vi till sandvik med klassen, men att åka till sandvik en vecka låter skumt jag hoppas bara att vi är där en dag...

nu ska jag invänta sms från oscar i klassen sen ska jag bege mig, tar en macka på vägen..

kyss / qwinnah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela