VÄLKOMMEN 2008

Publicerad 2008-01-01 21:21:39 i Allmänt,

dagen började med att jag åkte och handlade med andreas fredde natta sara och jim.
efter det åkte vi och hämtade lille sandra, sen  hämtade vi pekis och drog hem till mig. 24 xisar och lite skumpa gjorde kvällen! kommer till putte och erik lite tidigt men men jätte god middag var det kanon gott grymt.
lite seg början på kvällen men det droppade in folk hela tiden.  vid 11 var det sjukt mycket folk och vi inväntade 12 slaget med dans och annat skoj,
tolvslaget var kanon, mycket sprut med skumpan och massa raketer!
efter tolv hittar jag pekis i ett rum med ngn kille (mattias)?
gulligt, mycket sött.
jag träffade martin en snabbis ;) kom tillbax då vid 3 halv 4 då snackade vi lite med alla igen och sen begav vi och hem!  Sandras kille var snäll nog och körde hem oss, guld värd DAVID!

ja morgonen var seg mycket seg. men upp vid 12 sen iväg direkt. upp till nybergh blev det kollade på när som städade haha :) kollade på film och hade jätte skönt.
nu ska jag träffa putte, en gamal vän från 2003. mååånga år sen nu! men vi ska ses nu och det ska bli skoj!

pusssss

Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2008-01-01 21:58:02

"i ett rum med någon kille" överdriv lite mer, haha. Låter ju som värsta grejjen!

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-01-02 01:30:03

Hade du en bra nyår? =)

Postat av: Köhler

Publicerad 2008-01-02 05:18:13

Läs min blogg så ser du =D haha

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-01-02 10:30:04

Bra jobbat Pekis!!!!
;-)

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-01-02 12:36:41

Va bra. =) Joda de funka, men de kunde ha vart bättre tycker jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela