vill ha kommentarer!!!!

Publicerad 2008-01-24 22:39:07 i Allmänt,

ledarmötet gick bra, är med i trupp komiteen för HG galan i maj, känns roligt ska bli kul och få hålla koll på massor :D
massa annat kommer också att hända,
imorgon bär det av till värmdö vid 3 tiden efter det sover jag hos andreas, för han är ensam hemma och vill inte vara ensam tror jag, han är lite feg ;) HAHA nej då gubben,  så får jag skjuts på lördag morgon till gullmars för träning, efter träningen är det DIF- LHC och eftersom DIF vann i dag emot SSK så vinner dom så klart emot LHC :)
pekis och jag samt massa andra dif jobbare ska äta innan sen är det match :D

jag blir ledsen när jag inte får nga kommentarer när det äröver 100 besökare varje dag... lite besviken på er läsare faktiskt!!!
komigen fråga vad ni vill och skriv vad ni vill förutom dumma saker :D för jag är den snällaste och sötaste som finns :D



puss / C

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-01-24 23:07:43

Ja och då ska du få en av mig. ;) Saknar dig! =) Puss & kram

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-01-24 23:09:34

Haha glömde skriva att, klart att du är snäll och söt rumpestumpan. :P Haha. Hoppas ni har det bra där nere. =)

Postat av: carro

Publicerad 2008-01-25 08:52:53

tack älskade kusin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela