äntligen.

Publicerad 2008-06-09 20:41:38 i Allmänt,

efter en helg på andreas land och blogg strul är jag nu igång.
helgen var otroligt skön, vi kom till eskilstuna på torsdag kvällen och fick god mat och satt och pratade.
fredag sova till 10 sen var frunkosten fram dukad på altanen, det är väldigt bra att ära ordentlig frulle på morgonen.
jag ska nog koka ägg i kväll och äta i morgon.
iallafall vi åt sen dushade jag och sen var det dax för student, Alexander skulle äntligen få sluta skolan.
Massor med folk och hur varmt som helst, när vi väll hittade alex efter 30 min så grattade vi honom och gick emot stadsparken? där alla studenter hoppas på respektives flak.
vi satt på "central" bron för att vänta på att alex skulle åka förbi, efter en bra stund kom han där på en lastbil med banderollen "Håll avstånd vi tänker på säkerheten" han gick säkerhets prog. på st: eskilsa gymnasium.
vi åkte där efter hem till alex och hans mamma för att fika och äta och det var super gott och vi stannade jätte länge tills vi beslöt oss att vi skulle gå ut på krogen och umgås med alex storebror linus hans tjej och en vän till honom.
lördagen var ett besök i stan och massa med sola och årets FÖRSTA DOPP!!!
söndagen var varm, vi vaknade åt lite gick ner till stranden och la oss och solade och återigen badade.

jag har tyvärr inge bilder just nu, men jag ska fixa det.
MEN SVERIGES GODASTE MJUKGLASS FINNS I ESKILSTUNA :
Slagstaglass.se


idag var det första dagen på jobbet och det var varmt och det blåste och det var kul.
klippt gräset och plockat skräp har jag gjort i dag, dagen i morgon lär inte blis å mycket annorlundare tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela