bokad resa!!!!!

Publicerad 2008-06-30 12:51:15 i bilder säger mer än 1000 ord,

ååh nu är jag glad, efter för många år ska jag nu den 7 juli åka till östersund och hälsa på mina kusiner och släktingar.
det ska bli sååå kul =)
är bort från den 7 juli till den 11 juli.
kommer att ha tillgång till dator men vet ej hur mycket jag kommer andvända den. kommer nog ta med mig min fr 8 timmar i buss då behöver man ngt att titta på, ska börja ladda ner massor av film nu!

  
bild 1: Tommy bild: 2  Anneli m. son Milan+en till i magen bild 3: Jenny med son Lucas, hon fyller även 19 år i morgon grattis!!!!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-06-30 12:53:24

KUL! Du får hälsa från mig!!!

Postat av: Terese

Publicerad 2008-06-30 22:02:33

mig me

Postat av: Anneli

Publicerad 2008-07-06 19:19:06

De va de du skulle ha bilderna till. :P Hahaha. Va kul det ska bli när du kommer, vi syns snart =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela