dåliga sverige

Publicerad 2008-06-19 11:09:36 i Allmänt,

man skulle kunna trott att det var shaban som stod ( jag och hanna trodde iallafall det)
vi åkte in till kungsan till match start, självklart mycket folk, men hälften är där för att visa upp hur fult dom går klädde?! VARFÖR?! ni tar onödig plats ingen vill se erat rosa randiga hår eller trasiga stumpbyxor och målade ansikten...
vi försökte hitta en plats där man såg lite iallafall och vi hittade ett litet fik där det var en liten liten liten TV lite såg man men inte alls mycket.. hanna tog en cecarsallad och jag drack vatten och åt godis :)
ja 2-0 vilken jävla match, helt ofattbart det var skit bollar som gick in också. URSH!
nu tycker jag också att Lagerbäck ska avgå!
mamma var hundvakt under tiden vi var borta åt hannas lille valp seke, han frsökte rymma han hoppade upp på ytterdörren och öppnade dörren :S haha sen när vi kom hem så gick vi ut med båda hundarna och dom gick lösa hela tiden och zita försökte sig in  i den där tunneln jag skrev om häromdagen, men jag skreck lite och då blev hon arg och gick bredvid mig i stället. idag ska jag städa blev inget jobb för mig har så ont i ryggen ..
städa städa för hela slanten jag ska bara äta frulle och sen ska jag börjar..


pusspuss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-19 18:27:54

Hörru ingen skitsnack om ISAK. Hn selade bra igår, höll siffrorona nere.



:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela