fortsätt vara besviken

Publicerad 2008-06-15 13:16:22 i Allmänt,

du kan fortsätta vara besviken på mig, känslorna kan man inte sytra över.
det vet du själv om, du är väl medveten om det.
du har alltid klagat på mig, ALLTID.
för du är ju stans bästa människa, tar aldrig skit du ger bara alla andra skit och skuld.
det är ju jävligt bra på, du är så jävla bra du får allt du ber om ååh gud du måste ha världens bästa liv.
du börjar spårå ur, "vänner går före allt" VISST, men det ska komma från båda vännernas håll inte när din kille är bortrest eller när han är någon annanstans. det gäller bara mig va?
visst vi hade det fortfarande jävligt bra "våran tid" men när man inte ens får ett tack när man ställer upp fixar saker och köper saker till din älskade hund.
jag behöver inte mycket men jag vill iallafall ha ett tack, inget snack bakom ryggen där du talar om för din familj hur jävla dum jag är och hur illa jag beter mig så din familj ber dig avstå från att umgås med mig.
det är ditt val du vet att jag är nog en av jävligt få av dina vänner om alltid har lyssna alltid har gjort allt för att du ska må bra.
när jag hade problem vad sa du då? Nej men skit i honom han är inte värd en sån tjej som dig, gå vidare.
men när det tog slut mellan dig och ditt ex då kretsade allt runt dig.



du är helt otrolig.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-15 13:45:39

hej hej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela