från Alex Schulmans blogg.

Publicerad 2008-06-02 15:08:43 i Allmänt,

Djurgårdens grabbar

sön, 01 jun 2008 08:51

Jag blev påhoppad av Djurgårdens firma häromdagen. DFG, heter de, och det hände mitt på dagen på Karlavägen. Jag blev tillsagd att passa mig jävligt noga och sen blev jag slagen i ansiktet.

Jag vet inte om den här infon är överflödig, men jag vill att DFG ska veta att jag verkligen passar mig nu. För jag fattar att om de spöar någon mitt på dagen inför andra människor så är de på riktigt.

DFG ska veta att jag tog in det som sades. Att jag är rädd nu och att jag ser mig över axeln mest hela tiden efter den där händelsen.

Jag vill inte vara med och leka det där spelet. Jag gillar fotboll, bara. Firmorna kan väl slåss med varandra istället? Trodde det var nån sorts gentlemens agreement i den världen.

http://tusenapor.se/blogs/calle

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2008-06-02 19:06:35

Hejsan!

Jag och min pojkvän valde att lägga bloggen på is på en obestämd framtid, dels för att Johan åkte till USA och vi båda har haft väldigt mycket i skolan. Dessutom har Johan varit fullt upptagen med sin student. Men som sagt så flyttar vi ihop 1 juli och då hade vi tänkt sparka igång bloggen igen, förhoppningsvis!

Jag har valt att skriva detta meddelande till alla er som kommenterat i våran blogg. Det var till och med en söt tjej som hade mailat blogg.se för att hon så gärna ville ha lösenordet till våran blogg. Men som sagt så har vi inte skrivit något mer i den, men ni om ni vill ha lösenordet till min egna personliga blogg (hannas), som jag skriver i sedan 2 år tillbaka så kan ni maila mig så får ni den. Annars så kan ni förhoppningsvis läsa i våran blogg vi har ihop, igen from juli månad :)

Trevlig sommar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela