fyfan..

Publicerad 2008-06-18 06:16:25 i Allmänt,

vilken jävla morgon... jag känner mig som en ZOmbie.
sitter och lyssnar på RIX FM som alltid. jag ska larma av och vara själv på jobbet på förmiddagen =O ursh va hemskt.
men det är kanske dax att lära sig det med.
en dag kvar STÅ UT!! det är helg sen igen!

det är iof jävligt bra väder ute, solen skiner och det är varmt för en gång skulle i går var det inget kul.
det SPÖREGNADE när jag presic börjat olja in altaner.
idag har min arbetskollega, men han ligger hemma med feber och är sjuk, det är många som är sjuka erika ligger hemma och är sjuk också.


Vad ska ni göra på midsommar!?
själv skulle jag på gröna lund med erika men hon har ni blivit sjuk, så jag får hitta på ngt annat eller andra att gå med!


kram kram höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela