godmorgon

Publicerad 2008-06-24 10:35:21 i Carros fantastiska liv,

nu är det tisdag. 2 dagar kvar sen ledig sen 2 dagar helg sen ledig och sen en vecka till och sen en helg till. sen är det slut på detta. fick också reda på att min lön för denna månad inte kommer förens nästa månad.... ÅH det suger, hur fan ska jag nu kunna betala mina räkningar!? jo min mamma får göra det!!!
känns jävligt bittert.
jag vill färga håret orkar inte ha det så här som det är nu, så jag försökte ringa erika men hon svarade inte.
får se om hon svarar på hem telefonen, annars i dag ska jag inte göra ngt, eller jag ahr inget bestämt iallafall....
erika ligger och sover och är fortfarande sjuk... det där med landet går mer och mer utför för när hon är sjuk är hon sjuk och det är inget kul att åka med ngn till landet som är kanon sjuk och bara komma ligga i sängen hela tiden....
men vi får se, mamma åkte presic till mormor och ska följa med henne och kolla på när hon färgar håret hos en vän till familjen, konstigt nog frågar hon aldrig om jag vill följa med har tjatat i flera månader nu att jag vill göra om mitt hår..
men men får väll göra det själv slänga flera hundra i sjön...

men men nu ska jag fortsätta kolla på ARN!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela