godmorgon

Publicerad 2008-06-02 09:13:17 i Allmänt,

ja sovit gott tills halv 6 då det ringde på telefonen, det var J som ringde, frågan är om han var full?
han blev arg på mig när jag drack en lördags morgon med anledning av maskin expo, varför drack han?!
ska ta ngt att äta sen bege mig till flottsbro på moppe (A) haha ;D

ska nog åka till J sen tror jag sa det när han ringde.. .
mamma ska åka och handla nu nu nu ´nu så jag kan åka iväg.
 jens ringde presic ovh frågade vart jag var för jag var inte i skolan, det var tydligen ingen naturkunskap.
to bad, hahaha


puss!

Kommentarer

Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Publicerad 2008-06-02 09:32:02

God Morgon!
Hoppas din helg har varit bra!
Kram!

Postat av: niki

Publicerad 2008-06-02 09:53:54

Vad kul att du gillar den, alltid kul att höra sådant :)

Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Publicerad 2008-06-02 13:26:38

Härligt :) Ja tänk om man kunde göra deT :D Jag joobbar så jag har inte tid .. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela