gooodmorgon härliga tisdag

Publicerad 2008-06-17 06:04:23 i Allmänt,

det blev en sjuky lung kväll i går, åkte och köpte schampoo och sen åkte jag till mormor och fikade sen åkte jag hem.
satte mig vid datorn och vid 9 gick jag och la mig och det var jätte bra.
jag ställde klockan en halv timme tidigare än vanligt och tog en bra runda med hunden.
hon fick gå lös hela vägen och kom inte när jag kallade på henne en gång. då hittade hon en pinne i en övergiven tunnel vid ängen.
men sen kom hon och då fick jag rota i hennes mun för hon vägrade släppa.

nu sitter jag och kollar på cartoon network och äter frulle.
sami klocka ringer och ringer men han gillar att snooza!

det ser ut att bli bra väder idag, då kan jag fortsätta att olja in alternarna, vi får se hur mycket olja vi har, det gick onödigt snabbt med en ny roller och det var så skönt istället för att rolla för hand.....

nu ringer mammas klocka också hahaha snoozz på henne med :)


GOD MORGON!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-06-17 08:32:22

Jag är ju trött ju.......

Puss

Postat av: Malin

Publicerad 2008-06-17 11:17:50

hoppas du har sovit gott :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela