hello

Publicerad 2008-06-12 17:01:54 i bilder säger mer än 1000 ord,

nu är jag hemma från jobbet, lugn dag var det idag det var jätte kallt vissa stunder...
här kommer lite bilder från denna vecka...

massa folkfolkja du dennishaha
Bild1: Blå/gula ballonger i kungsan Bild2:Massvis med folk (det var inte ens en femtedel av alla) Bild3:Han, erika och dennis bild4: dennis fillurar bild5:jag och erika bild6:flottsbro (jobbet) bild7:från toppen ser man globen. bild8:musik maskinens inspelning bild9:banan kompaniet. bild10:syster och hennes kille bild11:Nya sittliften på jobbet bild12: jag var garagebvakt när det var personalmöte på jobbet... bild13:sittliften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela