hemma

Publicerad 2008-06-10 16:40:43 i Allmänt,

nu är jag hemma efter jobbet, i morse regnade det, suck. men det blev bättre men strom är det ute!
SAND storm vid jobbet när man står på en strand/skidlift kö och målar om lifthuset och det bara sand som sätter sig på huset, färgen flög typ över hela mig...
men men bättre än att det regnar. lite gräs klippte jag i dag också men det var så kort på vissa ställen så jag kunde inte klippa överallt. 
vid 3 skickade Erik min goda vän ett sms till mig och frågade vad jag ska göra på lördag. och nhan bjöd in mig till en liten födelsedagsfest, gud vad glad jag blev :) så jag sa självklart, för jag har inget planerat på kvällen endast på dan.
så det kan bli en mysig kväll med fotboll och allt.

som sagt i kväll är det fotboll och jag vet ej om jag ska kolla eller vem jag ska kolla med, böjrar ju jobba kl 7 så det känns inte som att det blir olerays men det kanske det blir iallafall. får se.....

nu ska jag snart möta erika och ta en liten promenad med hundarna


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela