hemma

Publicerad 2008-06-01 15:44:15 i Allmänt,

igår var det mysigt och god mat, men tidig sänggång.. jag var jätte trött och jag blev aldrig tillräckligt taggad.
alkoholen gick bara rakt igenom kroppen, tråkigt tråkigt.
men men idag har jag solat en hel del, träffat erika och lekt agilti med min hund, nu är en granntjej ute med min hund, samma tjej som är ute med erika hund i bland eller rättare sagt hela tiden :D
hahaha super söt tjej, hon frågade "när vill ni ha tillbax henne i kväll" haha :D

ska snart åka till jobbet och få pengar, och samtidigt övningköra lite med min syster och sen köpa thai mat :D
GOTT!
sen ska jag hoppa in i durshen och sova tidigt jag ska på arbets interljuv i morgon på flottsbro.
min pappa ringde i går och hade ett jobb erbjudande till mig inom svenska spel inför VM. får se vad flottsbro erbjuder mig och vilka datum dom har, för pappas förslag hade mina datum och i en och en halv vecka med bra betalt. det är nice :D
känner som att jag behöver pengar till ådalen:D

puss

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-06-01 15:57:46

Ha en fortsatt fin söndag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela