lista

Publicerad 2008-06-30 19:49:06 i ,

1) Vad gjorde jag för 10 år sedan?
Då var jag 8år och gick i 3:an?. Jag spelade fotboll. Sen hade jag kanin och ökenråttor.

2) Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag?
borsta tänderna, borsta håret ,kolla på TV ,ställa klockan och sova

3) Godis jag gillar?
lakris och salta

4) Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
svårt att säga, nu säger man säkert shoppa och sånt men tror att det är en konstig känsla!
men ge pengar till mina föräldrar skulle jag göra, samt skönka pengar till bröst och prostataforskning

5
) Städer / orter jag bott i
Skärholmen (vårberg) Tullinge Tumba ;)

Kommentarer

Postat av: Stek

Publicerad 2008-06-30 20:02:33

Du ska ju inte dricka det gröna, fattar du väl.

Drick med sugrör nästa gång ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela