lördag

Publicerad 2008-06-28 12:39:47 i Carros fantastiska liv,


torsdagen blev en spännande kväll gick ut med ngra polare och hade det trevligt kom hem vid halv 5 typ och då var det så ljust att man inte kunde sova.
sen på kvällen åkte jag och andreas och brome till enköping och kollade på DIF-Örebro och DIF torksade med 3-0.
jag var så jävla trött så jag somnade på vägen hem och sen i soffan och trötts att jag sov så mycket och stälde klockan så försov jag mig i allafall..
hahahaha

nu ska jag hjälpa min granne och måla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela