måndag....

Publicerad 2008-06-23 06:17:58 i Allmänt,

hörde ni i natt, vilken jävla smäll det kom. åskan slog till ordentligt och den regnade det uta bara helvete...
kunda jag somna om? NEEEJ! jag är så jävla trött, tog en hel timme innan jag somnade och sen måste jag upp och jobba nu. om 15 min måste jag bege mig...
tänk om jag kunda börja kl 12 eller ngt ååh va skönt.

men men det är som det är, ont i ryggen har jag och rumpan efter midsommar insidenten =/ well well...
mamma och sami snozzar heeela tiden. 

vet ej vad jag hoppas på i dag på jobbet ölja altaner nej!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela