min dag

Publicerad 2008-06-19 21:45:46 i Allmänt,

som sagt var hemma idag pga rygg ont, då passade jag på att hjälpa mamma och städa lite, sen la jag mig och kollade på film. hanna ringde sen och bad mig följa med henne till systemet tills i morgon... på dit vägen gick vi och hämtade seke på dagis. sen när vi skulle gå till city cross så gick vi i skogen. när vi hade gått ett tag på en stig så kommer bi fram till en asfalterad väg och på min högra sida ser jag massa husvagnar och jag tänkte att det är säkert byggarbetarna som arbetar vid IKEA men OJ va fel jag hade, vi fortsatte fram lite hundarna gick lösa och sen ser vi att det är nerklottrat och massa skit vagnar och helt jävla förstört. Då kommer det en lös hund som knappt hade hår såg helt förstörd ut och går emot oss jag blev så jävla rädd att jag skakade så jag knappt kunde gå... hunden följer efter oss till stora gångvägen.
och jag var livrädd att hunden skulle hoppa på våra hundar eller oss!!!
skulle kunnat börja gråta, va fan är det där för ställe hur fan kom dom dit det var en jävla sten/jord hög vid gångvägen så dom måste hållt på länge för att komma in där eller så har dom stått där i föööör många år...
det var tur att inget hände, tack gode gud!

sen åt vi middag här och sen gick vi till hanna och hon städade lite den spelade vi buzz the big quiz.
nu har vi varit nere på OKQ8 och köpt chips och hon hämtade ett paket, nu sitter jag här och hon är hemma hos sig i morgon åker vi till Österåker/Åkersberga och ska fira midsommar där, mormor och morfar och gmorfar kommer hit i morgon...

Doffe mitt egna lilla sötklot ska med i morgon det ska bli super kul :D

höres i morgon!

vad gör ni i morgon?!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-06-19 23:18:53

ellos? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela