min rygg!!!

Publicerad 2008-06-18 16:18:05 i Carros fantastiska liv,

fyfan vad jag har ont i ryggen!! jag har oljat in 13 altaner i dag, jag kan säga att det känns i ryggen framför allt när jag har en svanskotskada sen tidgare... som just hände på denna plats där jag jobbar... fast i skidbacken ;)

idag är det märtas födelsedag, hon fyller gämt hela 70 år, jag var elak nog och trodde 88 ;) hahaha förlåt.
och idag är det 4 år sen hennes man dog mitt på blanka dagen mitt i sköndal mitt bland oss alla.
en solig dag sommarlovet hade presic börjat och det var jätte mysigt ute jag var på träningläger i västertorpshallen över dagen. min syster och min dåvarandra bästa vän var ute med Zita och märsta och lasses hund bella.
när dom kommer tillbax ser dom honom ligger i baksätet och det såg ut som han letade efter något, när dom kommer fram efter att ha ropat på honom utan att få svar, så ser som att han är helt blå i ansiktet och ja. då försvann våran älskade lasse, gubben var som min farfar, den farfar som jag aldrig fick han som brydde sig hörde av sig flera gånger i veckan kom till oss hela oinbjuden och klampade in med ett leende på läpparna, grattade alltid på födelsedagarna... trots att han inte ens var släkt med oss fick vi så jätte jätte jätte mycket pressenter pengar och allt.
vi var hans barnbarn, han brukade kallas oss för det han när han presenterade oss för någon vi inte kände.
jag hade aldrig sett honom arg han var alltid glad.

RIP Lasse 04.06.18 du kommer alltid att vara älskad och saknad.
hela familjen hälsar massvis med dig, hoppas du blev glad när din älskade hund kom upp till dig.


DAGENS LÅT BILR DÅ SJÄLVKLART ( det här var låten vi alltid lyssnade på, som han lyssnade på 20 min innan han dog på högsta volym i bilen påväg till farsta. Jag och Sara sjunger alltid den här på kareoke när vi är tillsammans just för att hylla Lasse....)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela