sola

Publicerad 2008-06-02 13:29:54 i bilder säger mer än 1000 ord,

jagahr solat sen kl 12 ca,
flottsbro gick jä'tte bra, jag har garanterat jobb sa dom och det känns jätte skönt.
får reda på onsdag när jag börjar jobba och vilka tider med mera.
har inte fått tag på J han sover väll!?
mormor och morfar kom hit, ringde på dörren och så klev dom in ;)
nu sitter dom på baksidan och dricker kaffe och pratar, jag ska gå ner och sola.

våra bästa år på TV är ingen höjdare presic,
och så mycket pluggande blir det men ska försöka göra klart det i kväll. förstår ju ingenting........
droger och alkohol.. jätte kul ;)

solen skiner och det är underbart!

Kommentarer

Postat av: Emil

Publicerad 2008-06-02 13:36:10

det är sommar och sol som gäller, plugga får man göra en annan dag.

Postat av: Pekis

Publicerad 2008-06-02 13:57:37

Jag är brunast!! hähä

Postat av: Ylva

Publicerad 2008-06-03 07:35:53

När får vi träffa J??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela