solen

Publicerad 2008-06-01 12:03:26 i Allmänt,

Vad är klockan just nu? 11:58
När gick du upp ur sängen i morse? 09 30
Vad har du ätit idag? chips
Vad har du på dig just nu? djurgårds bikini
Har du städat på ditt rum? kläderpå golvet...
Dagens händelser? Sola och ringa erika!?
Vad gjorde du igår? fesade
Vilken film såg du senast? brown suger
Den bästa filmen? lotta på bråkmakargatan
Hur många fingrar har du? 10
Flyter golfbollar? haha nej?
Var är du just nu? Hemma
Är det någon annan i rummet? Nej
Hur många signaler innan du svarar? Beror väl på vart mobilen är
Skiter du ibland i att svara? Kan hända
Har du en bokhylla? ja
Om ja, vad har du i den? böker smink ljus och massa skit
Vilken årstid är bäst? Alla, bara det är sol.
Vilken dag är bäst?  lördag eller fredag
Vad händer i sommar? Jobba lite, ådalen jobba lite till och sola!
Vad såg du senast på tv? Filmen igår
Favorit program? andra avenyn
Vad köpte du senast? festis
Skall du köpa nåt särskilt inför sommaren? en till bikini tror jag!
Veckans roligaste: Fredagen
Veckans tråkigaste: skolan
Veckans dummaste: Inget tror jag
Ris, pasta eller potatis? pasta
Hus eller lägenhet? Lägenhet
Skid- eller solsemester? sol
Dusch eller badkar? Badkar
Vill du ha en snigel på ögat? haha va? Nej
Tom Cruise är? Rätt så rik skulle man kunna säga
Vem är den bästa rapparen? Timbuktu
Tycker du det är skoj att svara på frågor? Tiden går iaf...
Hur mår du? Jag mår bra
Vad är klockan nu? 12:02
Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? 4 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela