sommar planerna har ändrats

Publicerad 2008-06-26 16:41:05 i Carros fantastiska liv,

ja som sagt så skulle jag ju till landet med erika men så blir det inte nu, hon är för sjuk och har problem med magen och då känner jag inte att jag vill åka till landet med ngn som bara komma ligga i sängen och sova... så jag stannar hemma.
ev en tältsemester med familjen och sen ska jag vara i pappas nya lägenhet och umgås med honom och alla vänner!
kan vara bra det med. nu har jag iallafall sparat pengar så jag har ett tag, får se hur länge se räcker.

var hos läkaren i dag och fick en akut tid, när jag gick upp i morse så hade jag så ont i ryggen att jag bara gick lilla rundan med hunden och var på väg att börja gråta.
som sagt mamma ringer till VC medans jag log och sov somnade vid halv 2 i natt....
och fick en tid vid 10, doktorn kände på ryggen och skickade ner mig till röntgen...
ingen skelletskada men utslitna muskler, och jag fick inte träna på 10 dagar,  inte lufta tungt på ett tag och ja..
men jag ska jobba i helgen iallafall det är bara 7-11 på morgonen båda dagarna så det är lugnt..

måste ha pengarna också.

ikväll är det utgång, jag Mojje och Linda ska ut, ev ska vi möta upp parme och ngra till inne i stan men inget är bestämmt ännu...

annars har det varit lungt i dag.

vet ej när jag kommer hem och om jag sover hemma osv.

höres i morgon i allafall :D



kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela