värme

Publicerad 2008-06-04 20:23:54 i Allmänt,

idag har det varit jätte varmt. efter skolan åkte jag petra och amy hem till petra och solade på gården.
det var mysigt tills pekis började hölla iskallt vatten på oss OMOGET ;) haha
sen åkte jag hem och mamma var lite små arg för att våra rum var stökiga på nedervåningen.
så som världens bästa syster jag är städade jag min systers rum HELT FINT OCH RENT FRÅN ALLA DAMMRÅTTOR. och mitt egna men mitt var nogorlunda iallfall.
så nu är det fint på nedervåningen..
efter det åkte jag jag mamma till kurvan och handlade mamma ville ha nya kläder som hon såg i en katalog.
så mamma köpte ett par skjorts och ett linne och sen fick jag en tröja på köpet och jag köpte en väska  en bok och vatten samt ett par flippflopp!
men jag vill egentligen ha ett par andra flipppflopp varianter men det finns inga....

jätte nöjd.
nyu måste jag plugga lite svenska!!!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela